اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

رای ضعیف مجلس به آخرین وزیر احمدی‌نژاد


محمدحسن طریقت منفرد با اختلاف یک رای وزیر بهداشت شد رای ضعیف مجلس به آخرین وزیر احمدی‌نژاد دنیای اقتصاد، ملیحه ابراهیمی: مجلس روز گذشته به‌رغم انتقادهای تند نمایندگان مخالف، با 113 رای موافق به محمدحسن طریقت منفرد، وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد داد. بر این اساس، طریقت منفرد با اختلاف 1 رای از مجموع 224 رای ماخوذه، موفق شد سکان این وزارتخانه را برای 4 ماه و نیم باقی مانده تا پایان دولت دهم به دست بگیرد.
محمدحسن طریقت منفرد با اختلاف یک رای وزیر بهداشت شد
رای ضعیف مجلس به آخرین وزیر احمدی‌نژاد
دنیای اقتصاد، ملیحه ابراهیمی: مجلس روز گذشته به‌رغم انتقادهای تند نمایندگان مخالف، با 113 رای موافق به محمدحسن طریقت منفرد، وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد داد. بر این اساس، طریقت منفرد با اختلاف 1 رای از مجموع 224 رای ماخوذه، موفق شد سکان این وزارتخانه را برای 4 ماه و نیم باقی مانده تا پایان دولت دهم به دست بگیرد.
براساس قانون، شرط رای آوردن موضوعات در مجلس، کسب نصف به علاوه یک رای از مجموع آرای ماخوذه است. در جلسه روز گذشته مجلس نمایندگان با 113 رای موافق، 99 رای مخالف و 12 رای ممتنع از مجموع 224 رای ماخوذه به آخرین وزیر پیشنهادی دولت دهم، در آخرین روزهای سال 91 رای اعتماد دادند.
احمدی‌نژاد: وزارت بهداشت مهم است
بخشی از جلسه علنی روز گذشته مجلس به بررسی موضوع رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان اختصاص داشت. رییس‌جمهور که برای دفاع از وزیر پیشنهادی در جلسه علنی مجلس حاضر شده بود، پس از دقایق کوتاهی سخنرانی، جلسه علنی مجلس را ترک کرد.
محمود احمدی‌نژاد در اظهاراتش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را یکی از وزارتخانه‌های مهم توصیف کرد که سلامت جامعه و نشاط آن به عملکرد این وزارتخانه بستگی دارد.
وی با یادآوری اینکه در طول دهه‌های گذشته به خصوص بعد از انقلاب اقدامات بزرگی در حوزه بهداشت و سلامت انجام شده است، تربیت نیروی انسانی، تولید دارو، روش‌های پیشرفته درمانی، گسترش تجهیزات درمانی در نقاط مختلف کشور را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه برای رسیدن به یک نظام مطلوب بهداشت و سلامت باید اقدامات بزرگ اجرایی شود، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد گسترش نظام پزشک خانواده است.
وی ادامه داد: آقای طریقت از پزشکان مؤمن و متعهد و صاحب برنامه و طرح هستند و امروز معرفی شدند انشاءالله با بررسی که انجام می‌دهید آقای طریقت طرح‌ها را در حوزه بهداشت و درمان اجرایی کند.
طریقت منفرد: در حوزه تجربیات جهانی مطالعه داشته‌ام
محمدحسن طریقت منفرد وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در جلسه دیروز مجلس گفت: امروز در خانه ملت، افکار و باورها و تخصص‌های 40 ساله خود را در حوزه سلامت و نظام بهداشت و درمان عرضه می‌کنم.
وی در ابتدا به توضیح سابقه تحصیلی و کاری‌اش پرداخت و پس از آن با تشریح برنامه‌هایش اظهارکرد: سرلوحه ما در خصوص اجرای قانون، اول از همه حداکثر پوشش در تغییر سبک زندگی مردم برای حفظ بهداشت همگانی از طریق اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تغییر رفتار است که راهکاری برای مقابله با بیماری‌های غیرواگیر است که کشور را در چند سال آینده درگیر خواهد کرد.
وی ادامه داد: کاهش پرداخت مستقیم از سوی مردم به زیر 30 درصد که در وضعیت فعلی از افزایش کارآیی مراکز بهداشتی عمومی که بیش از 80 درصد تجهیزات پزشکی کشور را در اختیار دارند و می‌توانند پاسخگوی نیاز اکثریت جامعه باشند، باید با هزینه محدود باشد و کرامت مردم حفظ شود.
وی درباره عزل سه باره‌اش از بیمارستان امام حسین نیز پس از توضیحاتی گفت:در هر سه بار، من مقصر در عزل نبودم، بلکه افتخار خدمت بیشتر در حوزه‌های دیگر را داشتم.
طریقت‌ منفرد همچنین درباره موضوعات بیمارستان صدر هم گفت: در خصوص بیمارستان صدر هم تقاضا دارم از آقای محجوب که در تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی بود، این موضوع را پیگیری کنند.
انتقادهای تند مخالفان به وزیر پیشنهادی
مخالفان وزیر پیشنهادی نیز در صحن علنی مجلس به انتقادهای تندی از طریقت منفرد پرداختند و معتقد بودند وی صلاحیت عمومی برای تصدی این شغل را ندارد و فردی تند مزاج است که در بیمارستان تحت مدیریتش اجازه امکان دریافت زیرمیزی را می‌داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، عوض حیدرپور، ن



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


بهترین و مشهورترین مدیران جهان در هنگامی که به اوج شکوفایی و بالندگی دوران کاری خود و شرکتشان رسیده اند در مصاحبه با خبرنگاران یک نکته را به طور مشت..



در و پنجره های (Upvc) طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر..



ریشه لغت کاداستر، در حقیقت کلمه یونانی Katastichon به معنی دفتر یادداشت است که با گذشت زمان در زبان لاتین به Captasrum تبدیل شده است... ریشه لغت..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5