اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

هشدار یک انبوه ساز درباره ورود چرخه معیوب ساخت‌وساز فعلی به صنعتی‌سازی مسکن


حمایت‌های دولت از شیوه‌های صنعتی ساخت‌وساز را که سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، به شدت در ترویج مطلوب صنعتی‌سازی نقش خواهد شد.
پروژه پایلوت صنعتی‌سازی مپسا یک نمونه شاهد صنعتی‌سازی مسکن در کل کشور است که تاثیر بسیار مثبتی در ترویج صنعتی‌سازی در کل کشور دارد.
به گزارش ConsBank به نقل از دنیای‌اقتصاد، ایوب نظری، عضو انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هزینه بر بودن اجرای پروژه پایلوت صنعتی‌سازی توسط بخش خصوصی، این بخش تاکنون به هیچ وجه در زمینه ایجاد نمونه‌های شاهد صنعتی ورود پیدا نکرده است و در نتیجه همین مساله باعث شده است که صنعتی‌سازی آن‌چنان که باید رشد پیدا نکند. این در حالی است که «مپسا» با اتکا به حمایت‌های دولتی این شرایط را مهیا کرده است که این فرآیند درنهایت توسعه صنعتی‌سازی در کشور را به شدت سرعت خواهد داد.
وی با بیان اینکه به‌کارگیری نمونه‌های مختلف شیوه‌های صنعتی‌سازی مسکن در پروژه پایلوت پرند لازم بوده است، اظهار داشت: پس از اتمام ساخت‌وسازهای پروژه پایلوت پرند لازم است که در مرحله بعد دولت تحقیقات جامعی به عمل آورد تا از نمونه‌هایی که سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساختمان می‌شود در ساخت‌وسازهای صنعتی مسکن بیشتر از بقیه بهره گرفته شود.
نظری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به زودی اجرایی می‌شود، بهره‌گیری از شیوه‌های ساختی که در نهایت به مصرف بهینه انرژی منجر می‌شود، امری ضروری است و در این بین لازم است که سیستم‌های صنعتی به کار گرفته شده در پروژه پایلوت مورد مطالعات دقیق کارشناسی قرار گیرد و مواردی که صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به دنبال دارد، در ساخت‌وسازها استفاده شود.
به اعتقاد این عضو انجمن انبوه‌سازان کشور، حمایت‌های دولت از شیوه‌های صنعتی ساخت‌وساز را که سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، به شدت در ترویج مطلوب صنعتی‌سازی نقش خواهد شد. این در حالی است که اگر این اتفاق نیفتد ممکن است چرخه معیوب ساخت‌وساز فعلی در شیوه‌های صنعتی‌سازی مسکن نیز تکرار شود.

منابع : ConsBank


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


پنجره ها مهم ترین عوامل مصرف انرژی در ساختمان ها هستند، چرا که بین 30 تا 40 درصد از حرارت داخل ساختمان از طریق در و پنجره های نامناسب اتلاف می شود...



نایب رییس کمیسیون اقتصادى از تاثیر ساخت مسکن مهر و نوسانان بازار جهانى بر میزان قیمت مسکن خبر داد .



پنجره عاملی برای ورود نور و هوا به فضای داخلی و همچنین عاملی برای جلوگیری از اتلاف انرژی به بیرون و از همه مهمتر چون از لحاظ بصری تأثیر بسزایی در..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5