اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

ساخت یک میلیون و 150 هزار مسکن مهر


وزیر مسکن و شهرسازی گفت: یک میلیون و 150 هزار واحد مسکونی در کشور در حال ساخت است.علی نیکزاد در نشست شورای مسکن استان مرکزی افزود: این ساخت و ساز بی سابقه در حالی صورت می گیرد که قیمت زمین و مسکن نه تنها در کشور تثبیت شده بلکه در برخی از مناطق کاهش چشمگیری داشته است.
علی نیکزاد در نشست شورای مسکن استان مرکزی افزود: این ساخت و ساز بی سابقه در حالی صورت می گیرد که قیمت زمین و مسکن نه تنها در کشور تثبیت شده بلکه در برخی از مناطق کاهش چشمگیری داشته است. او اجرای طرح مسکن مهر را تجربه ای موفق در خانه دار کردن اقشار کم در آمد، توصیف و اضافه کرد: دولت با پرداخت تسهیلات آسان، پایین آوردن هزینه های ساخت و افزایش کیفیت، گامی بلند برای رفع مشکل مسکن جوانان در کشور برداشته است.

نیکزاد افزود: این تجربه، بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت های مسکن ساز خارجی را به فعالیت در بخش مسکن ایران علاقه مند کرده است. وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به این که بیش از120 رشته صنعتی با صنعت ساختمان ارتباط مستقیم دارد، پویایی و رونق بازار مسکن را نشانه شکوفایی اقتصاد کشور دانست و گفت: در ایران 8 میلیون نفر از صنعت مسکن ارتزاق می کنند. استاندار مرکزی هم در نشست این شورا گفت: اکنون در استان مرکزی بیش از 17 هزار نفر در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند و با واجدان شرایط قرارداد منعقد شده است. شعبانی فرد با بیان اینکه تاکنون 15 هزار واحد مسکن پی ریزی شده است، افزود : از این تعداد سه هزار واحد آماده تحویل است و تا پایان سال هم 12 هزار واحد دیگر آماده تحویل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست شورای مسکن استان مرکزی مقرر شد، سکونت گاه های غیر رسمی استان، با مشارکت شهرداری و سازمان مسکن و شهرسازی، نوسازی و ساماندهی شود. همچنین ساخت هزار و 500 واحد مسکونی مسکن مهر در شهر سنجان و پرداخت 7 میلیارد و 500 میلیون ریال به شهرداری سنجان به عنوان عوارض شهرداری این واحدها، پرداخت 10 میلیارد ریال به شهرداری مهاجران به عنوان عوارض سه هزار واحد مسکونی مهر و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت مسجد محله در این شهر، پرداخت 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به شهرداری خمین برای ایجاد زیر ساخت شهرک محل احداث مسکن مهر، واگذاری 32 ساختمان نیمه کاره سازمان مسکن و شهرسازی به تعاونی فرهنگیان خمین و پرداخت تسهیلات مسکن مهر به چند تعاونی فرهنگیان در اراک از دیگر مصوبات این نشست بود.

همچنین در این نشست مقرر شد وزارت مسکن و شهرسازی 20 میلیارد ریال و استانداری مرکزی هم 20 میلیارد ریال برای راه اندزای خط ریل مهاجران به اراک اختصاص دهند. شرکتهای آب، برق، گاز و مخابرات هم مکلف شدند بر اساس مقررات، انشعابات مربوط را برای مسکن مهر ایجاد کنند.



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


دولت کرۀ جنوبی به منظور ساماندهی وضعیت بازار مسکن به‌صورت جدی وارد این بازار شد و دو سیاست اصلی "افزایش عرضه " و "کنترل سوداگری موجود در بازار مسکن..



راز موفقیت در کسب و کارها را می توان در یک جمله خلاصه کرد: ((مشتریان خود را خوشنود کنید.))کلید آینده کسب و کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه ای برای..



مراقبت از پنجره‌های PVC بسیار ساده است و کمترین میزان تلاش برای نگهداری آنها لازم است، اما با وجود این شرایط باید به صورت منظم آنها را نظافت نمود..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5