اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

صنعتی‌سازی مسکن وارد بافت‌های فرسوده می‌شود


معاون وزیر مسکن در امور بافت‌های فرسوده با اشاره به تجربه موفق ساخت‌ مسکن با روش‌های نوین صنعتی‌سازی در پروژه 1100 واحدی مپسا در پرند، از برنامه‌ریزی گسترده برای استفاده از این روش‌ها در بافت‌های فرسوده خبر داد.احمد صادقی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری افزود: دولت به دنبال آن است که در بافت‌های فرسوده نیز با شیوه‌های صنعتی، ساخت‌وسازها را اجرا کند...
معاون وزیر مسکن در امور بافت‌های فرسوده با اشاره به تجربه موفق ساخت‌ مسکن با روش‌های نوین صنعتی‌سازی در پروژه 1100 واحدی مپسا در پرند، از برنامه‌ریزی گسترده برای استفاده از این روش‌ها در بافت‌های فرسوده خبر داد.
احمد صادقی مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری افزود: دولت به دنبال آن است که در بافت‌های فرسوده نیز با شیوه‌های صنعتی، ساخت‌وسازها را اجرا کند.

بر اساس این گزارش ، پیش‌تر با توجه به عدم اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص مزایای صنعتی‌سازی ،ترغیب مردم برای سکونت در واحدهای صنعتی امری بسیار دشوار بود و همین امربه عنوان مانعی بازدارنده در جهت توسعه صنعتی‌سازی نقش بازی می‌کرد، اما با توجه به اجرای انبوه‌سازی مسکن با محوریت صنعتی‌سازی و اقبال مردم به ساخت‌وسازهای صنعتی، شرایطی فراهم شده است که مسوولان به نوسازی بافت‌های فرسوده با محوریت صنعتی‌سازی مصمم شوند.

مهندس احمد صادقی، معاون وزیر مسکن با بیان این مطلب به دنیای‌اقتصاد گفت: دولت بر آن است تا دو سال آینده در پروژه‌های تحت نظارتش صنعتی‌سازی را به صورت جامع و کامل در همه ساخت‌وسازها از جمله بیمارستان، مدارس، واحدهای مسکونی و... دنبال کند و در شرایط فعلی نیز به دنبال آن است که به منظور ممانعت از فرسوده‌سازی مجدد بافت‌های فرسوده محور ساخت‌وسازها را بر مبنای صنعتی‌سازی استوار کند.

صادقی با بیان اینکه صنعتی‌سازی در کشور ما بحث جدیدی است که ورود به آن اجتناب‌ناپذیر است، گفت: با توجه به اینکه صنعتی‌سازی سبب کیفی‌سازی، ارزان‌سازی، سریع‌سازی، مقاوم‌سازی و همچنین اصلاح الگوی مصرف در ساخت‌وسازها می‌شود در نتیجه ضرورت ورود آن به ساخت‌وسازها بیش از پیش مشخص می‌شود.

ایجاد بسترهای اشتغال برای کاردان‌ها

معاون وزیر مسکن با برشمردن مزایای صنعتی‌سازی در ساخت‌وسازها، اشتغالزایی برای کاردان‌های فنی ساختمان را نیز از جمله تبعات مطلوب این فرآیند برشمرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در آینده موجی از کاردان‌های فنی ساختمان از مراکز آموزشگاهی فارغ‌التحصیل و در جست‌وجوی کار روانه بازار می‌شوند، قطعا با نهادینه شدن صنعتی‌سازی بسترهای مناسب اشتغالزایی برای آنها فراهم خواهد شد.

به باور وی، در شرایط عادی کاردان‌های فنی ساختمان باتوجه به تحصیلات خود به دنبال شرایط شغلی متناسب با شان حرفه‌ای‌شان هستند که صنعتی‌سازی ساختمان از این بابت نیز می‌تواند آنها را اقناع کند؛ چرا که اطلاق عنوان تکنسین واحدهای صنعتی به آنها قطعا با اقبال آنها مواجه خواهد شد.

تربیت نیروی کار صنعتی‌سازی ساختمان

معاون وزیر مسکن ارتقای سطح کارگران ساده ساختمانی به کاردان‌های متخصص را از دیگر نتایج مثبت نهادیه کردن صنعتی‌سازی مسکن برشمرد و با اشاره به حضور نماینده سازمان فنی حرفه‌ای در کارگروه صنعتی‌سازی مسکن گفت: خوشبختانه این سازمان آمادگی خود را برای آموزش کاردان‌های فنی ساختمان به صورت گسترده و در تمامی ابعاد اعلام و عنوان کرده است که به منظور بهره‌گیری از نیروی کار متخصص در تمامی سطوح ساخت‌وساز، این سازمان آماده تربیت نیروی متخصص به میزان لازم است.

وظیفه مپسا هدایت و راهبری است

وی همچنین پروژه صنعتی مسکن از سوی شرکت مپسا را به عنوان پروژه پایلوت، موفق ارزیابی کرد و گفت: در مراحل بعدی وظیفه مپسا هدایت و راهبری امر صنعتی‌سازی است و در این راستا لازم است که این شرکت به راه ‌اندازی کارخانه‌های متعدد در این زمینه و سپس در جهت جذب انبوه‌سازان اقدام کند.

به گفته معاون وزیر مسکن، در همین حال لازم است که شرکت مپسا اطلاعات لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا هر چه سریع‌تر بستر راه‌ اندازی کارخانجات مربوطه در این زمینه فراهم شود.

وی همچنین اجرای صنعتی‌سازی در مسکن مهر را مثبت و قابل دفاع ارزیابی کرد و گفت: صنعتی‌سازی مسکن بسیار خوب آغاز شده است، اما به هر حال لازم است که این رویه به صورت فراگیرتر از وضعیت فعلی گسترش پیدا کند که البته با جذب هرچه بیشتر انبوه‌سازان به این پروژه اوضاع صنعتی‌سا



موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


برای مقاوم سازی و تقويت درب و پنجره های دو جداره UPVC، از پروفيل های گالوانيزه (که اصطلاحا به آنها رینفورس هم گفته می شود) با ضخامت مناسب در داخل..



کرتنوال آلومینیومی آندایز تنها یکی از زیباییهای است که به زودی ساختمان برج شیشه ای شهر مانکتون را دربر خواهد گرفت.



ديريت روابط با مشتريان عبارت است از مجموعه گام‏هايي که به منظور ايجاد، توسعه، نگهداري و بهينه‌سازي روابط طولاني‌مدت و ارزشمند بين مشتريان و سازمان..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5