اولین نمایشگاه دایمی صنعت upvc کشور از دی ماه 1388

طراحی سایت اصفهان
نرم افزار CRM

افزایش قیمت مسکن در آمریکا پس از 3 سال


شاخص اس ان پی شیللر در خصوص قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 1.3 درصد افزایش داشته است.
تازه ترین گزارش بلومبرگ از وضعیت اقتصادی آمریکا نشان می دهد قیمت مسکن در این کشور برای نخستین بار در ماه فوریه طی سه سال اخیر افزایش داشته و شاخص اعتماد مصرف کننده نیز در این مدت افزایش داشته است .
  به گزارش  ConsBank به نقل از بلومبرگ ، شاخص اس ان پی شیللر در خصوص قیمت مسکن در 20 شهر بزرگ آمریکا طی ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 1.3 درصد افزایش داشته است. این برای نخستین بار از دسامبر 2006 میلادی است که قیمت مسکن در آمریکا افزایش داشته است .
تازه ترین گزارش کنفرنس بورد آمریکا نیز حاکی است شاخص اعتماد مصرف کننده در اقتصاد آمریکا برای دومین ماه متوالی افزایش داشته است . البته قیمت مسکن در آمریکا طی ماه فوریه 30 درصد کمتر از نقطه اوج آن در جولای 2006 میلادی بوده است .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بهبود شرایط بازار کار و کاهش نرخ بیکاری موجب رشد و رونق اقتصادی ، رشد بخش مسکن و کاهش تعداد بی خانمانها خواهد شد . کارشناسان اقتصادی بر این باورند که افزایش تدریجی قیمت مسکن در آمریکا خبر مثبتی است ولی قیمت مسکن در کوتاه مدت به سطح قیمتهای سال 2006 نخواهد رسید .
شاخص قیمت مسکن در آمریکا طی ماه ژانویه با افت 0.7 درصدی روبرو شده بود . بر این اساس شاخص اعتماد مصرف کننده نیز به 53.5 واحد افزایش یافته است .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی بهبود شاخص اعتماد مصرفی بستگی زیادی به کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت و افزایش اشتغال می تواند موجب افزایش هزینه های مصرفی در اقتصاد آمریکا شود .

منابع : ConsBank


موضوعات مرتبط
صنعت upvc , صنعت شيشه , ساخت و ساز , نمايشگاهاي داخلي و خارجي

اخبار مرتبط

پیشنهاد ما


Pvc از پلیمریزاسیون منومر وینیل کلراید تشکیل می گردد و شامل 43% وینیل و 57% کلرمی باشد که ماده اولیه ساخت پروفیل در و پنجره های upvc می باشد...



جنگ هایی که بر سر قیمت صورت می گیرد هرگز طرف پیروزی ندارد، اما تعداد خیلی معدودی از شرکت ها و برندها به دلیل وجود مجموعه ای از توانمندی های استراتژی..



فناوریهای نوین به دانشمندان کمک کرده اند که در سالهای اخیر موادی را توسعه دهند که به نظر می رسند از قلب داستانهای علمی تخیلی بیرون آمده اند که ویژگی..



  • اگرمطلبی که یو پی وی سی سنتر منتشر کرده است برای شما مفید بوده است آنرا با دوستانتان به اشتراک بگذارید
  تماس با  یو پی وی سی سنتر
  •   شرکت: یو پی وی سی سنتر
  •   مدیر عامل:مهندس پدرام صداقت
  •   فعالیت:وب سایت نمایشگاه دایمی صنعت یو پی وی سی کشور
  •   تلفن: 03195018095
  •   فکس :03195018098
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •   آدرس:اصفهان-خیابان حکیم نظامی کوچه سنگتراشهای کوچه مهتاب پلاک 5
  •    وب سایت:http://www.upvccenter.com

خوشحال می شویم سوال ، نظر یا پیشنهادی از یو پی وی سی سنتر دارید، بفرمایید؟






 تلفن : 03195018095
 موبایل : 09197039937
 فاکس : 03195018098
 سامانه پيامک : 3000881075239
 آدرس دفتر مرکزی : اصفهان -خيابان حکيم نظامي سنگ تراشهاي شرقي کوي مهتاب پلاک 5